Jan 23, 2007

venninna mi gikk videre i frøken Norge, hurra og gratulerer.




heisann, da var det tirsdag og jeg har skulket skolen for å sove lenge, dra på shopping og drive med jenteting. I kveld skla jeg på skøyter, er nemlig snø her i Porsgrunn og iskaldt. egenlig logget jeg meg inn fordi jeg ville legge inn et bilde av mine to gode venniner her i Porgrunn, ei av de er med i Frøken Norge, og er ei kjempebra jente. Så vist du ser hun i frøken Norge må du stemme på henne. Bildet du ser i venstre hjørne er det jeg som har tatt:) Nå tror jeg jeg skal lage meg noe mat... å så er det ikke lenge før jeg blir hentet til skøytetur:) snakkes

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-