Mar 2, 2007

30 dager igjen.




ja, da var det første mars. strømmen er lest av og det er 30 dager til jeg drar tilbake tilbake til Uganda. guri og jeg gleder meg. Det skal bli så hærlig å dra tilbake. til mitt hjem fro 7 måneder og alel vennene jeg har der nede. Helt fantastiske folk der nede asså. Uganda er et famtastisk land og jeg bare elekr landet. Skal også besøke Katrine som er med på strømmestiftelsens act now program i uganda. (www.actnow.no) gleder emg til å besøke deg Katrine:) vel, dere får nok høre mer om min tur etterhvert. hu andre på bildet er Helga, min gode veninne som jeg delte mine 7 måneder i uganda med, i et lite hus:) er du klar Helga??

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-