May 21, 2007

Tilbake i Porsgrunn igjen...

ja da har jeg hatt noen fantastiske dager på sørlandet. Sammen med gode venner og min hærlige familie. Sørlandet er en hærlig plass. gleder meg til å tilbringe hele sommeren der. håper jeg møter mange av dere i sommer. Nå skal jeg lese litt til eksamen. skal ha muntlig eksamen før sommeren. so noen av dere vet drar jeg jo til Bosnia den 30 og blir vekke til den 10, å så er det eksamen den 12. så får vel lese litt nå.

Så Aida og Adis vist det e noe spesielt dere øsnker dere fra Bosnia må dere si ifra.
eller noen av dere andre bosniere jeg kjenner. bare si ifra vist det er noe dere vil ha derfra.

det var det fra meg.

ojo en ting, jeg har fått info om at dt vil blir Ugandiske rytmer i Norge snart, vte ikke helt hvem som kommer... men tror kanskje en kompis av meg kommer, vist dette skejr vil dette bli sommerens stor begivenhet for meg. Håper mange av dere som jeg skjenenr pga Uganda også blir med. Hva sier du Helga. meg og deg... på konsert igjen. Remmy kommer, antaglivis... har ikek hørt fra ham, men fra Roberts..

ellers en liten apell.
to 16 år gamle gutter er dømt til døden i Sudan. send APELL (ditt navn) til 1960 vist du vil stoppe denne henretteslen. dette er brudd på barnekonvensjoen.

De to guttenehar begått et inbrudd, de hadde med seg kniv og kom i slåsskamp med et par menn. en an menenne ble knivstukket, og døde på et senere tidspunkt. Begge guttene er blitt dømt til døden. For å lese mer sjekk ut http://www.amnesty.no/web.nsf/pages/B3B1ABDB660F4367C12572DF002EDEC4

det var det fra meg i dag.

snakkes

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-