May 29, 2008

sommer... og utdannet

da var sommeren snart her....
en epoke i livet er over, epoken som student her i Porsgrunn. for nå er jeg ferdig med Porsgrunn og utdannelse. jeg er nå frøken Barnevernspedagog:) Og så må jeg jo ta med at jeg har en flerkulturell fordypning og forståelse!

ja, nå skal jeg forlate Porsgrunn.
Jeg drar sørover og hjem til ho mor.
I tillegg skal jeg en tur til Litauen og feire 25 års dagen til min gode venninne Lendita:) det skal blir morro det, spa, strand og kultur!
ellres skal jeg i sommer være med en CISV delegasjon til USA, som leder.

resten av sommeren blir en slapp sommer på sørlandet:)

Når høsten begynner å nærme seg, og min fetters bursdag kommer, setter jeg meg på flyet til midt østen, for å arbeide der i 3 måneder. Noe jeg virkelig ser frem til. det kommer til å bli litt av en opplevelse, med både litt godt og litt vondt.

god sommer til dere alle:)

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-