Jan 13, 2010

nytt år nye muligheter...

så var det et nytt år her...

og som oftest sier man jo: nytt år nye muligheter.

Men i år har året startet med jordskjelv og enda en ny AMK sak
Ambulansepersonell, som ikke kommer seg av gårde aller til steddet tidsnok. En dame er død. En familie mistet sin mor, og slik ble starten på det nye året.
Jeg fikk frysninger langt oppover ryggen da jeg hørte samtalene og da AMk personell, sa at dette må være en bagatell.

Og så dette jordskjelvet, som har tatt livet av antageligvis over 100 000 mennekser er døde. I et land som allerede har opplevd nok smerte.

Jeg lurer på hvordan dette året blir. Og hvordan kan vi som er så heldige å ha hatt en god start på året hjelpe dem som kikke har hatt det.

Kanskje det burde være nyttårsforsettet i år. Hjelpe noen som ikke har hatt en bra start på året i år!!
Hva tror du?

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-