Apr 7, 2010

en vakker plass, med god vin:)

mange av dere husker sikkert at dere fikk smykker, kopper, penner og lignende da dere var unge...som hadde navnet deres skrvet på ...
vel jeg med mitt indiske navn... det ble ikke mye av slike ting på meg.

Men når jeg kom til California, da fikk jeg opplevd at mitt navn endelig sto på noe. Og hva er vel bedre enn å ha en vin med samme navn. En utrolig god og kan jeg få si ekslusiv vin:)

kjører du nordover fra San Fransisco kommer du til vimområdene. og mange stopper etter en 3 kvarters kjøring, men fortsetter du kommer du til en vakker og fantatsisk plass.
nemlig SIMI winery.
der er det nydelig og vinen de lager er fantatsik god.

jeg var i himmelen, der jeg vandret rundt i de fantastiske omgivelsene, etter å ha nippet til SIMI vin.
Håper du får sjansen til å smake SIMI vin en gang:)










i tillegg til at jeg fikk kjøpt meg litt vin, hadde de vinglass, drikkeflasker, vinåpnere, pins o.l med navnet mitt på.

og da jeg kom lengre sør i California har de en plass som heter, vel la meg helelr si hvordan det utlaes: nemmlig simmyann. og hva ligner det på... jo på mitt navn Simi-ann

og en plass jeg forttsatt har til gode er Simi wally, som jeg desverre ikke rakk og komme innom...

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-