Aug 23, 2010

sommer og sol

da var sommeren over og høsten er her:)
og høstens nyhet er at jeg har flyttet til Trondheim.
Bartebyen i nord... 


Men tilbake til sommeren!!

En super sommer, uten mye arbeid.

Sommeren har bydd på godvær på sørlandet og det har vært fantatsik vær.
sjøen har vært litt vill, emn har nå fått kommet meg på sjøen et par ganger!!
tre utenlandsreiser ble det au:
Italia, Kypros, Kosovo og Albania.

Kypros var med jobben og var en avslappende tur, under ne parasol med godt lesestoff.

De 3 andre landene ble opplevd sammen med min gode venninne Lendita.
Italia var en bra tur med mye god mat og vin. og seff opplevelser.

Kosovo var fantatsik. Det å være i et land hvor ikke turistene strømmer rundt...et land med mye historie, et land med et serdeles hyggelig folkelsag.
Et land hvor jeg følte meg som en gjest og var en gjest i en lokal familie.
Et land som bøy på fantatsik naturopplevelser og mye morro sammen med Søskene Berisha.

Så mange takk til dem:)


FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-