Sep 16, 2010

trondheim by...en farlig by...

Trondheim by…






I natt ble tantehaldis sin bil stjålet… en tyv brøyt seg inn garasjen, brøyt seg så inn i bilen.. og tjuvstarta

Så kjørte han av gårde…



Men ikke langt unna ble bilen stoppet, da politiet kjente igjen mannen som kjørte bilden. En multikriminell kjenning kalte politiet ham…

type bil som tantehaldis har er vist superlette og stjele.... både bryte seg inn i... og tjuvkåble... og seff ingen alarm.





men du kan tro jeg ble stresset da de ringte.. i dag morges... og sa god morgen det r fra politiet.... jeg tenkte jo med engang at det var skjedd noe med tante... er ikke vant til å få politiet på tråen

men heldigvis sa hun fort ifra om det gjelder bilen til fru miklasen.



Men alt går bra med bilen, og de skal fikse den.. så den blir som ”ny” – (en slik bil kan nok aldri bli god som ny..)



Men det skjer mer action i Trondheim…. I helga, fikk jeg også med meg en biljakt i midtbyen.... en bil kom kjørende superfort, kjente lufttrykket når den kjørte forbi…. Og bak den kom en politibil.. og jakten var i gang…. Det sto om jakten i lokalvaisa… ”poitijakt i midtbyen”



I tillegg bevitnet min studievenninne forje uge, en ganske dramatisk opplevelse på City lade… en person kom løpende mot henne… og ble jaktet på av securitas. Som løp etter... jakten ente med en tyv kjørende i en bil, med securitas mannen på panseret....



hjelp..-hva slags by er det jeg har flyttet til….

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-