Dec 20, 2007

julegaveinnkjop.... (blir antaglivis oppdatert)

tusen takk til alle dere som har vert med paa aa bidratt til ar barna og ungdommen jeg jobber med her i Bolivia kan faa en super jul.

jeg har gitt 2000 kr videre til gatefesten som skal holdes paa julaften.
(det vil bli laget mat og levert ut gaver til all gatebarna, men det er satt opp en gruppe som har hoved ansvaret. jeg har vert med aa brettet poser, ol.)

det er osga blitt gitt penger til transport for barna i Alto lima, slik at de kan komme seg paa gatefesten.

Nissefest Alto Lima, den 18 desember.
-150 nisseluer
-tre poser emd Dulse i letche, (paalegg)
-150 pan/brod
-ballonger
-juleposer
-leker til fiskedam

det ble ogsaa leid inn klovn.

el alto.
de to viktigste tingene.
-kjope inn to nye dusjer og fikse de gamle. for tiden virker ikke noen. det vil ogsaa bli kjopt inn varmtvannstank.
-fikse takrenner.
det er for tiden regntid og det regner inn i huset fordi takrenenne er tette. og siden varet er ganske ustabilt, snor det jo av og til, og da blir huset iskaldt og vaatt og det snor inn:(

andre gaver:
-undertoy (sokker, underbosker, troyer)
-haandklaer
-diverse leker
-diverse spill
-volleyball og nett
-fottballer
-basketball og kurv
-capser
-ytterjakker
-julegodteri
-julemat (til julaften diverse mat, 2 juledag star kylling, gronnsaker og poteter paa menyen, og paa nyttaaresaften taco)
-indigrienser til kakebaking
-julepynt og diverse aktivitetsproduker for aa lage julepynt. (kretivitet)

ellers kommer vi til aa ha to utflukter, en i romjula og en paa nyaret.
en tur til tivoliet og en utflukt til dyreparken, og valle de luna.

ellers har jeg fatt donert bukser, gensere og luer fa Bama.
penner, ballonger og tegneark fra Peppes pizza.
penner og tyggis fra saedberg meglerfirma.

har ogsaa god kontakt med 5 gutter som bor paa gata, kommer til aa kjope middag til dem paa julaften og gaver.

igjen tusen takk til alle for hjelpen denen julen.
god jul til dere all og de beste osnker
fra Simi og barna/ungdommen jeg jobber med.

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-