Dec 16, 2007

kanskje hvit jul alikavel....

i gaar slo vaeret helt om. det snodde og det var iskaldt. saa det blir kanskej hvit jul alikavel for meg.

Var paa tur med 100 unger til Tiwanaku i gaar. det var super dupert. Vi koste oss masse og laerte nye ting om Inkaene.
vi spiste god mat og spilte fotball. Vi drakk ogsaa brus og spiste kjeks som ble kjopt inn for penger som jeg har faatt i julegave til julefeiring (av venner og bekjente). jeg har ogsaa handlet inn vanter, sokker ol til fiskedam til juleavslutningen, +nisseluer til 150 unger. Tusen takk til alle ere som har gitt en julegave til barna og ungdommene jeg jobbber med.

Til mandag skal vi repearere dusjene i huset, slik at guttene faar flere dusjer og varmt vann.
jeg har ogsaa handlet inn 15 vinterjakker til gutta.

det staar masse paa handlelista og det emste er mulig naa paa grunn av alle julegavene.

tusen hjertelig takk og gledelig jul til alle sammen:)

PS, i dag provde jeg aa faa et glimt av presidentene fra Chile og Blivia... men de kom aldri... men jeg saa hundene deres som ble kjort i egen politi eskorte:)

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-