Oct 18, 2007

SYK

ja, da var jeg syk... jeg har ørebetennelse, en slags infeksjon i munnen, diare, forkjølet og vondt i ryggen.



livet er litt kipt....

skal til legen i morgen.


ellers så glemte jeg å si at forige onsdag så spiste jeg med over 1000 mennekser.

det var en slags sponsormiddag.

mange rike folk hadde laget mat og serverte denne.
inngangen kostet 50 boliviano.
og maten der var helt fantastsik, det fantes alt fra salat, arabisk, meksikansk, sterkt, søtt, sjokolade, kaker, middag, forrett.... helt ubeskrivelig.

det var også utrolig mat som ble igjen, kunne sikkert har gitt barna jeg jobber me mat i en uke.

men, men av og til må man jo bare prøve å nye livet. + at middagen fikk inn 50 000 Bolivianos+ til Alalay.

-simi i Bolivia-

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-