Oct 25, 2007

Kreative Simi

sjekk ut bildet.... for tiden er jeg utrolig kreativ og oppfinsom. lage puslespill, mattematikkleker, domino... jeg limer, og kutter.... ikke saa mye penger aa bruke... saa da maa man lage saker og ting. og naar ting gaar i stykker maa man fikse, elelr lage noe nytt ut av det. jeg viste ikke at jeg var saa oppfinsom som jeg er . hihi.


elelrs var jeg paa middag i gaar og fikk servert "mage", kummage... jeg prñvde... men klarte ikke aa spise det. det er forste gang jeg sier nei takk til mat i Bolivia. dette ble for mye for meg.

ellers er det Fn dagen i dag, haaper du har feiret!

Simi i Bolivia.

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-