Nov 6, 2007

hva skjer.,... ..CHILE..

ja, hva skjer... det skjer saa alt for mye. men jeg liker livet når det er slik:)

har faat ny romvenninne, hun er kjempekoslig og er fra spania, vi har det veldig bra og goey sammen.

jobben er bra, og jeg er akkurat ferdig paa jobb. hadde samtale med en av gutta i dag om tenaarene, og at ting skjer med kroppen naar man blir tenaaring, og at stemmen kan vaere litt rar osv...ikke saa lett.. og absolut ikke lett paa spansk. men det gikk naa bra.

ellrs hadde vi malekrig, og jeg ser ikke ut... for malingen sitter saa bar fast at jeg fortsatt har maling i fjeset. jeg bare elsker guttene jeg jobber me. de er helt fantastsike.

desverre er guttene litt syke, saa jeg kjopte medisin. en hel haug, for 10kr. billig her assaa.

ellers saa moter ejg en del gatebarn, som jeg snakker me, og prover aa overtale til aa flytte inn me guttene jeg jobber med. men de er vasnklelig for de er svert avhengige av sniffing. og de stjler en del, og detet er ogsaa en rus for dem.

hva mer.... har mange rare tanker i hodet itt hver dag, og tenker paa at dette maa jeg fortelle om... men saa skjer det lissom litt nytt, og jeg glemmer... gaar ikke an aa huske alt her.. for skjer saa supermye.

men jeg kan fortelel at jeg har sutte paa en buss i 10 timer... hompetittenteia... men timene gikk fort for jeg var i godt selskap. sammen med to veninner, og mange andre folk paa bussen.
hvorfor 10 timer paa buss?



jo fordi jeg har vert pa en liten ferie. i Chile. det var herig a vaere paa bakken igjen. jeg kunne bevege meg, gaa opp trapepr uten aa pese som en hund... og vi var paa stranda, shoppet so en gal og motte neon gutter som tok oss med ut for aa oppleve en skikkelig Chilensk aften. var pa et diskotek som var gigantisk stort, og danse REAGGATON, veldig anderledes en i Norge. og man danser bare gutt og jente... paa linjer.... og guttene tar helt av... mens jentene tar det litt mer me ro... noen ganger kan det vaere gnske god underholdning:)

ellers begynner jeg aa fa mange vennEr, og det er vasnkelig aa finne tiden, saa det er som jeg liker det.

saa naa vet du litt hvordan jeg har det!


FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-