Nov 29, 2007

Salar de Uyuni..... Argentina.




moore photos : http://www.facebook.com/album.php?aid=74106&l=0ef96&id=602760607

Da var tre dager sammen me 11 andre personer over. Vi var 12 stykk som dro til salar de Uyuni for aa se paa saltsjoen, vulkaner, geysirer, vakker natur, rare fjeller og steiner som saa ut som de var dutte end fra himmelen og plasert mitt i orkenen, vi besokte ogsaa noen byer, den ene var som bygd for meg og andre lave folk:)

det var fantastisk fin tur og mye morro, men lite sovn.

det er vansklig aa beskrive me ord hvor vakkert det var, men skal legge inn noen bilder siden.

Saltsjoen var utolig fantastsik og saa saa jeg sikkert tusen flaminkoer. fantastiske dyr. badet ogsaa i en varm kilde. sov paa en seng lagd av salt, i et hotell lagd av salt. alt var av salt. bord, stoler... osv.. utolig fantastisk.

ellers tror jeg det holder me forklaring, saa faar du se paa bildene naar de komemr.
aaja, maa jo neven at det var to act nowere me. De jobber for tiden paa barnelandsbyen. Act nowere er brae folk. Og det var deilig aa prate norsk. og guttene var ganske saa snille:)

Ellers har jeg naa krysset grensen til Argentina etetr en superduper fin busstur. Helt utrolig vakkert. kjorte gjennom en trollskog. Jeg velger aa kalle det det, da det begynte aa regne og lyne og tordne naar vi kjorte gjennom den, og alle fjellene og steinene fikk ansikt og sa ganske saa levende og skumle ut.

etter mye mas, stress, folk som fortelelr ditt og datt.. og intet er sant.... eller stememr er jeg da endleig i Argentina, sammen med PAtri. saa naa er vi bare to. drar videre om to tiemr til Salta, saa til Cordoba, saa til Buenos Aires, hvor jeg skal mote Jorgen (min gamle samboer fra Porsgrunn) og to andre norske venner som jeg motte i Bolivia.

elelrs kan jeg nevne at jeg foler meg litt saar i rumpen etter 12 timers busstur til Salar de U, tre dager i jeep, og naa 17 timer i buss, og snart 7 til.

Skal bli gaatt aa bevege seg litt snart..
jepp, det var det for denne gang.

Simi i Argentina:)

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-