Nov 18, 2007

lordag...

da var det helg, det er lordag, og jeg sitter foran dataen. Prover egentlig aa finne litt info om Argentina... drar nemlig dit neste uke, me Pati:)

men tenkte jeg kanjo legge inn noen bilder samtidig.
1. bilde er av mine soskenbarn her i Boliva... jeg kaller dem det naa... var nemlig paa besok hos demi gaar. De er Georgs vertssosken her i Boliva. (Georg, min fetter bodde i Boliva, 1 aar)
superharlig familie, og i gaar var det Mariana sin bursdag.


paa bilde 2 er jeg sammen med en av de harlige guttene min, som jeg jobber med. Toeffe gutter, men myke inners inne. (som gutter flest) Paa jobb tar det litt av, av og til... vi holder for tiden paa aa lage julekort.... og da hender det av og til at jkeg blir malt litt paa... her er et eksempel.
ellers bñlir det jobbing denne uka, i morgen skal jeg paa tivoli me gutta boys:) en liten midtveisgave fra meg. jeg har vaert her halve tiden min naa:( tiden gaar saa alt for fort..

saa drar jeg paa lordag til salt lake... og videre derfra sorover til Argentina, sammen med Pati:)
haaper du har en fin helg.

more photos... http://www.facebook.com/album.php?aid=69141&l=404a0&id=602760607


(simi i Bolivia)

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-