Nov 19, 2007

ingen telefon lengre...

i gaar stjal en gategutt mobilen min.
kip historie,
fant han igjen senere, og da hadde han byttet telefonen min mot en 2 flasker med lim/bensin, og var saa hoy, saa borte, at jeg ikke vet om han lever i dag.
i tillegg gav han vekk stoffet til to kopiser, og ogsaa disse to var ganske saa paavirket.
livet er kipt for mange her.
og det var ikke noe goy aa se unge gutter saa paavirket og saa borte..

haaper du verdsetter livet ditt og vet hvor heldig du er!
du trenger ikke stjle for aa overleve, eller stele for aa ta en overdose.

hilsen Simi i Bolivia

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-