Nov 11, 2007

take on me:)

maa bare fortelle dette for jeg syns det er litt morsomt!
her i boliva er det nemlig en sabg som faar folk til juble og hoppe i taket paa de forskjellige diskotekene, og sangen r en sang vi Norge kjenenr godt til, nemlig take on me. http://youtube.com/watch?v=CUod3jGQt0U
jeg syns det er veldig morsomt og maa altid fortelel alle rundt meg at dette er en sang fra mitt land. noe de fleste ikke vet!

jeg har det fortsatt supert, og i dag var det utrolig varmt. tror det var 30 grader + og naar man er paa 4000 meters hoyde og sola skinner... kan man fole seg litt svimmel.
ellers har jeg hatt en super helg, var ute aa spiste baade fradg og lordag, er jo saa billig her, 2 ol og stor porsjon mat, 40 kroner paa et fint sted:)
DIGG

ta aa press paa linken, http://youtube.com/watch?v=CUod3jGQt0U og hor paa TAKE ON ME, og tenk paa gode gamle dager:)

her er jeg sammen med Pati fra Spania, som jeg bor sammen med, og min vertsmor og vertssoster

FOR FLERE INNLEGG, SE ELDRE INNLEGG....

DETTE VAR BARE NOEN AV MINE INNLEGG FINNES FLER....SE OVERSIKT LENGRE OPP PÅ SIDEN;)

SJEKK GJERNE UT DEM OGSÅ:)


VELDIG HYGGELIG AT DU ER INNE PÅ BLOGGEN MIN.

HÅPER DU FÅR EN FIN DAG VIDERE.

-SIMI-